måndag 27 februari 2012

continuing...

Efter kanonfredag följer kanonlördag som inleddes med ett Bodyjam-pass med Elin, Kalle och Linda. Därefter lämnade jag och Christian bort hunden för en dag i stan, en dag tillsammans - bara vi. Det skulle shoppas kläder, träningskläder för min del men det blev inga. Sparade den utgiften till nästa helg. Christian kom hem med nya skor, ny plånbok och jeansjacka (som senare under kvällen blev en väst). Jag fick också med mig nya skor hem, exakt lika dana som Christian + en ny tunnel och en plugg till mitt öra (har inte bytt på typ 4 år). Mitt uppe i allt shoppande träffade vi Tomas och Alice och vi slöt samman för gemensam handling och lunch. Hemskt trevligt och flamsigt blev det.

Väl hemma på Humlevägen igen däckade jag i soffan medan Christian gick i något kreativ-mode som senare smittade av sig på mig. Detta resulterade i lädersmycke och två skräddarsydda Iphoneväskor med visitkortsfickor till mig. Kanske inte världens snyggaste men home-made-charmiga, helt klart. Lördag, en riktig quality day, alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar