onsdag 19 januari 2011

Sommar, jordgubbar och sol

Nu har jag bestämt mig. Anders får hjälpa mig med valet ikväll på träningen. Jag tänker inte missa premiären i divison tre, jag är mer taggad än någonsin!

Sen víll jag flytta också, nu! December månad gick jättefort och jag tänkte att den 11 februari skulle vara här snabbare än 11 januari, men icke. Nu går det så segt, känns som att vi inte kommer en dag närmre. I helgen hämtar vi i alla fall sofforna hos Soffanders. De var som sommar, jordgubbar och sol - sofforna - helt underbara! Kanske inte vad vi hade tänkt oss färgmässigt, men sitter man som en gud är det synd att klaga. Det kommer bli ett projekt att få in dom i lägenheten, 3-sisten är grande. Men säger pappa Patrik att det går, då går det.

Lunch nu, sen halka ut på luchpromenad med Buster i solen.

1 kommentar:

  1. Hej Victoria! Haha, juste du jobbar på Vallentuna trafikskola.. det tänkte jag verkligen inte på. Men självklart så har jag aldrig trott att det är du som skriver saker i min blogg. Jag tycker väldigt mycket om dig om det inte har framgått :)

    Och dig & mig emellan. Jag har ingen aning om vem som skriver egentligen, fick bara fram den där bilden när jag sökte på ip-adressen. :P hoppas dock personen i fråga tog åt sig!

    Kram Alexandra

    SvaraRadera