fredag 21 oktober 2011

Friday night out

Kände på mig att det här skulle bli en bra dag. Solen lyser, det är friskt och härligt ute, jag la manken till och hårdjobbade fram till lunch och har nu bara damsugning och småförberedelser till morgondagens handledarutbildning kvar på min checklista för arbetsdagen. Jag slutar om en och en halv timme då väntar dagens tredje uppfriskande promenad, denna ihop med Malle, och sedan lite "förfest" till vår über-tjejkväll med Malle och Alice, smink och mojitos, tighta byxor och klackar.

Ikväll gör vi stan! Vi ska ta tillvara på vår tid utan männen och göra sånt som bara framkallar djupa suckar, himlande ögon och besvärade stön hos dem. Det blir sushi, vin, skitsnack och bio - En Dag - finally!! May this last one and a half hour be the shortest in history - AMEN.

ps. jag gillar er. ds.

2 kommentarer: