onsdag 3 augusti 2011

Suntown Bootcamp

Är så trött på enformig träning. De senaste 4 åren har jag tränat på ett och samma sätt och jag är så jävla less, jag har blivit allergisk; Jag får utslag av utfallssteg, halsen svullnar av knäböj, ögonen kliar av draken och näsan rinner av upphopp. Jag ser ingen glädje i att gå till gymmet för jag vet precis vad som väntar.

Jag har mina vänner att tacka för den nyfunna inspirationen. Vännerna som får och kan träna under vilka omständigheter och former som helst. Vännerna som lägger sin träning helt i mina händer med full tillit. Ni anar inte hur mycket det här inspirerar mig. Sen att personerna i fråga svarar ofattbart bra på träningen och visar upp fantastiska resultat både gällande viktnedgång och formändring gör det hela så mycket roligare. Här finns inga hinder, bara möjligheter. Vi gör träning av vad fan som helst och jag ser fram emot hösten/vintern när vädret kommer utgöra ytterligare möjligheter till alternativ träning.

Råkade av en slump komma över ett spännande träningsredskap som ligger och väntar på mig på Coops paketutlämning. Jag avaktar dock med att göra reklam tills jag vet om det ger resultat. Ge mig två veckor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar