torsdag 4 augusti 2011

Going with the flow

Snabbtestade mitt nya, "top secret" träningsredskap igårkväll för att gå på Level 1-passet imorse. Passet tar, hör och häpna, 15 minuter (20 min med uppvärmning och streching). Det låter inte mycket för världen men på dessa 15 minuter kände jag mer i kroppen än efter en fotbollsträning på en och en halv timme, och detta var bara Level 1 av 3 på instruktionsDVD 1 av många.

Jag ser potentialen och med ett intervallpass som uppvärmning tror jag att detta kan vara det optimala träningsredskapet för mig - en "mamma" med tidsbrist. Japp, jag låter som en 40 årig 3barnsmamma med heltidsjobb för det är precis så jag känner mig just nu!

2 kommentarer:

  1. vad är det för träningsredskap? berätta hemligheten för oss andra som aldrig finner tid!

    SvaraRadera
  2. Det kommer! Lugn, bara lugn... ;)

    SvaraRadera