onsdag 24 augusti 2011

Oss instagrammers emellan...

Här blir inga barn gjorda...

Går riktigt seg på författarplanet, har en massa påbörjade inlägg om djupa ämnen men jag vill säga så mycket att jag får krupp på mig själv. Ska försöka fullborda några av dem idag då jag lyckats surfa upp mitt internet på telefonen och inte kan sitta på Instagram istället. Det har tagit över mitt liv - jag och Christian har en intern tävling om vem som kan få flest followers innan nyår och vem som får flest likes per bild. Vi går desperata på varsitt håll och letar material till bilder, jag ser instagrambilder i allt just nu. Men det är kul, jävligt kul!
Tänkte just för en stund att jag skulle slänga upp en av många bra instagrambilder jag lyckats åstakomma, men kom i samma sekund på att jag inte har något jävla internet!
Som sagt ska jag försöka dela med mig av mina djupasta tankar just nu, under dagen - stay updated!

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar