måndag 15 augusti 2011

Här börjar kampen

Det är den 15/8 och idag börjar mitt och Malins seriösa träningsupplägg med dagboksförande och måluppsättningar. Vi kommer nu att börja utvärdera oss själva i vår träning: Varför tränar vi? Hur gick det? Varför gick det som det gick? Hur var motivationen? Hur såg uppladdningen ut?

För varje vecka sätter vi upp nya mål - denna veckas mål är att få in fyra träningspass varav ett tillsammans. När vi igår satt och spånade på vad vårt långsiktiga mål var kom vi inte fram till något vettigt, men Malin, idag har jag det! Vårt långsiktiga mål är väl att klara av en Svensk Klassiker?! Vägen dit är lång och en dagbok lär inte räcka men nog fan ska vi ta oss dit, en vacker dag! Så, istället för att vi lägger pengar på nya snygga träningskläder till vintern (ja, man tränar bättre i snygga kläder) så tycker jag att vi införskaffar oss varsin ordentlig skidutrustning och börjar kampen där! Cykla, springa och simma kan vi ju redan ;)...

Du är med mig va? 

3 kommentarer:

  1. Jag vill vara med juu, fast jag vet inte om det där med en svensk klassiker.. :P

    SvaraRadera
  2. Haha, just den biten är inget måste. Men det är bara att vara med, köp en bok så kör vi :D

    SvaraRadera
  3. jaaaa är på det vetu!!

    SvaraRadera