torsdag 11 augusti 2011

Let's start the riot

Män är sällan så sexiga som dom låter och nu tänker jag på män som sjunger. När jag hör en riktigt sexig röst målar jag upp en bild av en minst lika sexig man och när jag väl letar fram en bild på sångaren blir jag oftast besviken. Takidasångaren är min största besvikelse - 30 seconds to mars min största positiva överraskning (då det visade sig att sångaren var Jared Leto, en av världens snyggaste skådisar).

Hur som haver, om jag hade valt min livspartner efter rösten (istället för charm, intelligens, mognad, humor och allt annat Christian har) så skulle jag idag vara gift med Adam Gontier, sångaren i Three Days Grace. Han har världens absolut sexigaste röst! Här valde jag att inte måla upp någon bild av guds gåva till kvinnan och hade alltså inga höga förväntningar när jag bestämde mig för att googla min äkta hälft. Om jag är nöjd med resultatet eller om jag hade gått med ögonbindel och tvingat honom att sjunga tills döden skiljde oss åt förblir för er en hemlighet!


If you want to see what I mean

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar