måndag 28 mars 2011

Baby you're all that I want when you're lyin' here in my arms...

Är numera stolt ägare till en Iphone 4, det tog inte lång tid att fatta beslutet "köpa eller inte köpa?". Och jag ångrar det inte. Har hittills varit missnöjd med någonting i alla mina telefoner: menyn är för seg, det går inte att smsa fort, kameran är dålig, den är för liten, den är för tjock, den hänger sig. Jag tror att jag har hittat mobilernas mobil, perfektion förpackat i 12x6x1 cm (tills 5an kommer, men det tar vi då).

Bortsätt från min materiella lycka så har det varit en grym helg. Jag och Christian hade lyxen att bli bjudna på middag efter vårat hetsbesök på netonnet i fredags. Malle, the queen of kitchen och Chrille, the king of meet... .. .. Malin, som är kock och Chrille som är styckare lagade värsta fredagsmiddagen med oxfilé, savoykålsstuvning och potatis. Grymt gott, som alltid när dom lagar mat. Grabbarna grabbade sig sen och spelade tvspel och käkade chips medan jag och Malin fnittrade, åt jordgubbar och kollade på New Moon. Stereotypiskt? Inte alls...

Lördag bjöd på jobb med Therese för att sedan återvända hem till fullt hus och soffhäng till klockan midnatt då jag var tvungen att kasta in handduken. Ville väl inte gå och lägga mig men plikten (fotbollen) kallade till samling klockan 10:45 för 8:delsfinal i Victoriacup. Matchen behöver vi inte prata så mycket om, värt att nämna är mitt frisparksmål och att vi ägde andra halvlek, slutrefererat. Resten av dagen är en soffa, blott. Att vara hemma och inte göra någonting (inte göra någonting = mysa i soffan och kolla på TV) kan kännas som lyx ibland. Over and out 

Hyllade min nya telefon, på vägen hem i bilen, med Bryan Adams Heaven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar