tisdag 3 januari 2012

Vem fan orkar gå omkring och va gla'?

Vem fan orkar gå omkring och va gla'? Sur och jävlig, sån e ja'!

Närå, mera tvärt om. Jag orkar inte hålla på och vara grinig över materiella ting. Ja, jag ville väldigt gärna ha skorna men nej, dom passade inte. Men blir jag mindre lycklig över att få vänta några dagar till på nästa par skor? Nej, precis. Så nu ändrar vi attityden och ser allt från den positiva sidan:
Jag har nu, exakt, sex timmar kvar att arbeta - DEN HÄR VECKAN! Det är tisdag, men fredag. Imorgon ska jag och Diesel ta sovmorgon för att sedan gå långpromenad med Diesels mormor och morfar (mamma och pappa) samt morbror Buster. Därefter blir det ett Täby Cbesök med Christian för att shoppa upp lite mer presentkort. Därefter gör jag stan med två av jordens snyggaste brudar. Det blir middag och sen en och en annan drink. Och hör och häpna - då är det bara onsdag! Den här minisemestern kan inte komma mera lägligt! Vet egentligen inte varför den behövs, men behövs gör den.


3 kommentarer:

  1. HAha, jag dör! Observera att det ser ut som det är en fot jag kör in i munnen och inte en hand!

    SvaraRadera
  2. Ja, när ska vi bli härligt fulla? Vad sägs om helgen? Har frun en lucka eller ska vi vänta till nästa helg? :)

    SvaraRadera
  3. Alice: HAHA. Älskar alla dessa bilderserier jag har på phonen. There will be more! Och nu när du säger, helt klart en fot! Haha

    Matilda: helgen kändes lite väl snart kanske, nästa?

    SvaraRadera