tisdag 3 januari 2012

Lacka satan

Igår var jag taggad, idag är jag mindre taggad. Mina efterlängtade skor kom igår. Tror ni dom satt som en smäck eller? NÄ, precis. Satt som en påse skit, alldeles för stora, vilket innebär att jag i morse hade två par kartonger med skor som skulle skickas tillbaka till respektive internetbutik.

Jag var snabb som fan igår, dock, att beställa ett par nya Air Max. Dom var ju på rea och fick panik när jag insåg att de kunde ta slut vilken sekund som helst. Jag hade alltså inte tid att vänta till kundtjänsten öppnade idag och be dom lägga undan ett par 4or åt mig i byte. Och tur var väl det! När jag snabbt skulle gå tillbaka, när jag lagt min beställning, och kolla att jag hade valt rätt så visade det sig att jag tog det sista paret i min (förhoppningsvis) storlek. FAN TA ALLT om dom inte passar nu!


Hur som helst så skulle jag vara effektiv idag och först springa till posten med dels paketen men även grejer från jobbet för att sedan ta Lidl på tillbaka vägen och växla pengar. Har postkontoret öppet på friska, normala tider då? NÄ, precis. Mellan 08.30 och 10.00 och sen mellan 16.00 och 18.00 har dom bestämt sig för att ha öppet och detta innebar att jag blev tvungen att gå till Coop istället och tror ni något av internetbutikerna bjuder på returfrakten av skorna? NÄ, precis. 300 jävla spänn fattigare är jag nu för att det ska vara så förbannat jävla svårt att göra alla skor i exakt samma storlekar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar