tisdag 17 januari 2012

Från en fantastisk kväll

Tycker att det är förundrande hur bra man passar ihop med vissa människor. För två veckor sedan hade jag en fantastisk kväll ihop med två fantastiska tjejer. Ännu mer förundrande är hur mycket vi har att prata om trots att vi ses så pass ofta som vi gör, hade det inte varit för paniken vi fick när vi insåg att tågen slutat gå hade vi förmodligen suttit kvar och pratat än.

Vi åt en otrolig middag på Raw - en japansk restaurang. Det kan ha varit något av det godaste jag ätit i mitt liv (eller så var det helhetsintrycket av kvällen som gjorde middagen god). Vi satt kvar på Raw tills de stängde och gick sedan tvärs över gatan till en bar (minns ej namnet) och drack drinkar och fortsatte våra djupa samtal. Malin bjöd mig på en drink och det kan ha varit något av det godaste jag druckit i mitt liv (eller så var det helhetsintrycket av kvällen som gjorde drinken god). Härligt salongsberusade och lite till satt vi där i någon sorts lyckodvala och var allmänt fnittriga men denna endorfinkick övergick snabbt i adrenalinrus när vi insåg att jag och Malin inte skulle kunna komma hem förrän tidigast med en buss som gick 05:30 typ. Stressade som fan ringde vi runt till allas respektive i hopp om att någon skulle vara tofflig nog att hämta oss - det var dom inte. Efter mycket om och men fick vi tag på Chrilles personal svarttaxi-kille och vi fick alla tre skjuts fram till ytterdörren (jag insisterade dock på att gå de sista 20 metrarna till min dörr). Helhetsintrycket av denna kväll - FANTASTISK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar