torsdag 15 december 2011

Vallentuna trafikskola goes 2012

Den senaste tiden har jag jobbat hårt med att försöka modernisera företaget. Det är inte det lättaste med en chef som är rädd för facebook och ifråga sätter allt som har med likes, incheckningar, tweets och hashtags att göra. "Vad ska det vara bra för?" är den ständiga frågan. Värt att tillägga är att min chef inte är 72 utan 42 år gammal... Men efter att jag, i några veckor nu, enbart tjatat och förklarat för honom att "Syns man finns man" och "Det som inte står på facebook har aldrig hänt" osv så tror jag nu att han sakta men säkert börjar ge vika för de sociala medierna. Jag tror fortfarande inte att han är helt med på vad jag snackar om trots, vad jag tror är timmar, av förklaring och föreläsning men han säger inte nej längre - SÅ:

Vallentuna trafikskola har nu sin egen facebooksida (som vi haft ett tag utan hans vetskap) - Vallentuna trafikskola AB. Det är en order från mig till dig och gå in och likea på en gång. Sen, från och med måndag nästa vecka (19/12) kommer varje elev som checkar in på Vallentuna trafikskola, i samband med sin körlektion, få 5% i rabatt per lektion. Inte illa va?

Som om facebook inte vore nog, vi har en Twitter också där ni är hjärtligt välkomna att följa: @vallentunaTS . Vi uppdaterar nästan dagligen om vad som händer, vilka som tar körkort, nya erbjudanden etc och allt med en nypa humor. Det får inte bli formellt, strikt och tråkigt - sånna är inte vi!

För er informationssökande så har vi en vanlig hederlig hemsida också - vallentunatrafikskola.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar