onsdag 28 december 2011

Same shit, different name

Av Christian fick jag ett par skor i julklapp + berlock till mitt Thomas Sabo + massa annat, men just skorna hade jag specifikt önskat mig. Det är de enda skor jag saknar i min Vanssamling just nu, ett par svarta Authentic. Tyvärr verkar vans har jordens skummaste storleksguide där 35 i juniorskor och 35 i "vuxenskor" tydligen inte är lika stora. Jag har 35 i juniorskorna men fick knappt på mig de 35 (ej junior) Christian hade köpt SÅ jag måste lämna tillbaka mina drömskor och de finns inte att byta för JUST min storlek är lensad i alla butiker och internetbutiker. Men, den som väntar på något gott kan tydligen inte vänta för länge. Så, medan jag väntar på att vårlagret ska komma till Junkyard fick jag byta min julklapp till ett par Nike Air Max 90 och jag vill väl inte påstå att jag gråter floder över det.

Så, de till höger är nu beställda och kommer i början på nästa vecka och jag är nästan lika lycklig över dessa som över de till vänster. Same shit, different name (and look).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar