tisdag 27 december 2011

Jag och Tompa Cruise

Mellandagsrea är ingenting för mig, jag hittar aldrig något! Men, man måste alltid ge det en chans. Då det är arbetsgivarnas jul, vanlig jävla arbetsvecka - endast en dag ledigt. så gick jag och Christian upp i ottan igår för att hinna till Täby C innan folkmängden blev alldeles för tät, svettig och jobbig. Vi hängde på låset, var väl där runt fem i tio. Och visst fan var det som varje jävla år, kaos bland reagrejerna, och jag brydde mig inte ens om att titta. Men, som om gud uppenbarade sig, när vi gick in på Carlings (som vi alltid gör utan att köpa något) hittade jag min drömjacka på REA!!. 50% på den här godningen tackade jag inte nej till! Nu behöver jag bara införskaffa mig ett par pilotbrillor så är Top Gun-konceptet kirrat. All kärlek till min nya jacka, saknar den idag (den fick stanna hemma :/)

2 kommentarer: