måndag 31 oktober 2011

to make you feel my love

Då var det måndag igen och jag har varit uppe sen klockan 04:00. Jag var, som Rasmus kallade det, en "snäll-kompis-flickvän" och skjutsade honom och min käre sambo till Arlanda. Japp, dom ska upptäcka Barcelona ihop med lill-Tomas och hans pappa. Betalar dom något för resan då, Christian och Rasmus? Nej. Får dom betalt för att åka på en fyra dagars weekend till Spanien då? Ja, och det äcklar mig. Timlön + 850 kr i matpengar per dag! Jag ska också bli assistent till Tomas...

Sitter på kontoret nu, lyssnar på Adele (som för övrigt är fantastisk) och insåg precis att jag redan saknar honom, Christian alltså. Att få vara med honom är höjdpunkten med varje dag. Nu kommer han inte vara där på fyra... Känner mig långt ifrån hel när min äkta hälft är tre timmars flygresa bort. Blödig, töntig, känslig, whatever! Men det är skönt att sakna, inte för ofta eller för länge bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar