tisdag 2 augusti 2011

Back on track

Back on track, eller bara tillbaka på jobbet och har halvmycket att göra om dagarna så man kanske skulle ta tag i det här igen. För er som undrar så jag haft en helt fantastisk semester som jag delat med sambo, hund och våra allra bästa vänner. Vi har solat, badat, tränat, druckit, åkte en jävla massa bil hit och dit, varit på utflykter, upptäckt Drömkåken, plockat blåbär, drömt oss bort, planerat, skapat diverse affärsideér, stått på loppis och gått på loppis.

Kort och gott har vi levt livet, gjort allt och inget, och det var med en stor sten över bröstet som jag gick och la mig i söndagskväll. Ångesten över att börja jobba igen var inte att leka med, men så fort jag slog upp dörren till kontoret igår så släppte allt. Vardagen är visst inte så hemsk som jag fått för mig men det är förbannat underbart att vara ledig. Nu räknar jag ner till nästa ledighet som bör vara till jul och det är exakt 103 arbetsdagar kvar (för mig).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar