onsdag 16 mars 2011

übersexigt, nu kör vi!

Jag tänker inte säga att fel låt vann och jag kan inte säga att jag inte njöt av varenda liten sekund av hans framträdande. Jag kan inte säga att han inte ser bra ut eller att jag inte gärna vilar ögonen på honom. Jag kan inte säga att jag tror att han kommer att floppa i Tyskland eller att någon annan skulle gjort det bättre. Jag kan inte säga att jag inte tycker att låten är bra eller att det inte är übersexigt med män som dansar för allt det vore en fetinglögn.

Han förtjänar sin sångfågel och är en värdig representant för Sverige. Hans nummer är hett, dansarna är grymma, låten är trallvänlig och fastnar och han är snygg. Vad mer begär man som svensk av vår eurovisionkandidat? Jag har en bra känsla, på riktigt den här gången. Kan inte minnas att vi skickat något så skickligt, snyggt och välgjort någonsin. Åtminstone inte så längre jag varit festivalanhängare.

Eric Saade, du har i alla fall min röst (även fast jag röstade på The Playtones i kvalet) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar