onsdag 9 mars 2011

Det finns en fördel i varje nackdel

Min man är världen bästa man. Igår när jag kom hem, helt slut, efter träning + gym hade han lagat mat, satt upp krokar i vårt sovrum samt skruvat upp mina bokhyllor i vardagsrummet. Allt det som jag trodde att vi skulle gör efter "99 saker man måste göra innan man dör" hade han redan gjort, charmigt :)!

I lördags fick jag en minst sagt glad överraskning när jag loggade inte på banken för att betala två räkningar. Gud hör tydligen bön, Trygg Hansa ville tydligen ge mig pengar. Nu ska jag sätta lite fart på Folksam också, eftersom det verkar ge så goda resultat. Det fina med att vara överförsäkrad. Ingrid påstår att det bara är ett av försäkringsbolagen som betalar ut pengar, aldrig båda för samma skada, men vad är då vitsen med att vara försäkrad i flera bolag? Det är helt klart värt ett försök.

Och dessa grejer tackar jag mitt extremt dåliga vänsterknä för:



1 kommentar:

  1. Världens bästa man10 mars 2011 kl. 08:31

    Du lyckas alltid få mig att framstå som en tönt

    SvaraRadera