lördag 19 februari 2011

Fresh Prince in Lindholmen

Med man ur huset blev det tjejkväll för hela slanten igår. Första officiella inflyttnings"festen" som blev väldigt sansad med hämtmat och vatten, med undantagen Elina och Johanna. Världens bästa tjejer hade med sig världens bästa inflyttningspresent i form av åtta uppläggningsskålar, viktigt att tillägga att de är ämnade för tacostillbehör (fixade dock i ordning min sallad i en nu ikväll, hoppas det är ok). Som om detta inte räckte gott och väl så hade Elina köpt de finaste shotglas jag sett. Jag höjer er härmed till skyarna, underbara vänner. Tack för en bra kväll igårkväll.

Idag är en seg dag. Christian är dålig och jag är dålig. Men samtidigt som det är en seg dag är det en stor dag. Kissen flyttade nämligen in idag <3. Som jag trodde så är han väldigt medgörlig och anpassningsbar. Han smög/ålade omkring de första 15 minuterna, nu går han omkring som att han äger stället. Han har gått på lådan, ätit och tittat i toan precis som att allt var som vanligt. Dock har han redan börjat ge antydningar på att vilja gå ut, efter sex timmar!! Han ska vara instängd i minst två veckor. Det här kommer bli tufft men det ska gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar