måndag 13 december 2010

Vi har i alla fall två snygga tavlor nu!

Bra helg är vad man kan kalla den gångna.

Fredag:
Inleddes med ett grymt bodypump-pass sen bar det iväg till Täby Centrum för julklappshandel och det är så skönt att ha det klart nu. Jag shoppade gärnet mellan klockan 12 och halv 5. Klockan halv 7 bar det iväg till Såstaholm för julbord med Trafikutbildningsalliansen. Mycket bra mat och mycket mycket julöl och mycket mycket mycket skratt. Jag, chefen och chefernas chef blev de sista att lämna Såstaholm, klockan halv 3, lagom fnittriga. Stefan hade ont i ryggen, undra varför?!

Lördag:
Det var bara att ladda om batterierna för 14:00 väntade ICApass fram till 20:00 ihop med världens bästa Terror. Dagen flöt iväg stört fort och så var klockan 20 i 8 och jag och Therese hade inte ens börjat med stängningsrutinerna. Hem till Framnäsvägen sen, äta middag fort för fortsatt färd till Solsta. Det var länge sedan jag träffade dessa underbara människor, och kul blev det - som vanligt. Med fulla svin i bak- och passagerarsäte tog jag Swarley på ett kvällsåk till - HÄGERNÄS HÄGERNÄS HÄGERNÄS - för lite glass och hamburgare. Tomas satt och halsade Malibuu vid bordet som ingenting. På vägen hem våldsgästade vi Malle och CP. Tomas och Emil möblerade om lite och sen snyltades det ur Malles vindunk (stackars Malin!!). Men jag klagar inte, jag fick skratta mycket en kväll till.

Söndag:
Myssöndag med social frukost, snowskate efter hund och Bologna - AC Milan/Zlatan. Därefter blev ytterligare en trip till TC. Christian behövde en skjorta och sen behövde vi tydligen en Scarface-tavla. Vi kom fram till att vi hittills inte köpt något vettigt och viktigt till lägenheten (förutom sängarna) men vi har två grymt snygga tavlor nu i alla fall. Söndagen slutade i "Vem kan slå Filip och Fredrik" och sen lite "The Big Bang Theory" på det. En helg blir inte mycket bättre än så här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar