torsdag 25 november 2010

ett djupt andetag

Jaha, då var man halv fram till söndag då!
När jag hade fått sista pussen och såg de två nötterna studsa in på terminal 2 fick jag en jätteklump i halsen och den satt i hela vägen hem från Arlanda. Den släppte ordentligt först när jag fick sms:et "Framme" nästan två timmar efter beräknad landningstid. Nu har jag andats ut men jag kommer att ta ett nytt djupt andetag på söndag när det är dags för hemresa. usch!

Har i alla fall tillbringat kvällen hemma hos mormor och morfar. Köttgryta, äppelpaj, massa massa prat och så "Kinas mat". Hur mysigt som helst, jag gillar mormor och morfar.
mormor och morfar, farmor och farfar, mamma och pappa, erika och christian, småkusiner och storkusin, farbröder och morbror.
 gillar gillar gillar, älskar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar