onsdag 24 november 2010

de två nötterna

Christian ska lämna mig för Rasmus och London. Den ypperligt trevliga familjen dom hjälper har bjudit med dem till The United Kingdom, mitt drömresemål. Jag antar att världens bästa personliga assistenter (inte mina då) förtjänar det! Tidigt imorgon bitti skjutsar jag de här två nötterna till Arlanda för en tredagars weekend i England. Jag är inte avundsjuk! Jag får ju vara hemma i underbara Sverige som bjuder på snöstorm...


... och julbord och maskerad med övernattning så det går ingen jättenöd på mig.
Men jag hade inte bangat på lite London. Will miss you

2 kommentarer:

  1. ja hallå, det är bara att följa med till landet någon dag :D och du får jättegärna köpa en liten valpis, det är bara en bokad av 7 än så länge! ;)

    SvaraRadera
  2. jag bajsar också på ditt knä!!!

    haha okej jag lovar (a)

    SvaraRadera