måndag 11 oktober 2010

Semimembranusus

Jag och Mattan är fan duktiga. Klockan 07.20 hämtade jag upp henne, klockan 07.45 var vi i full gång på varsin mortionsmaskin. Jag intervallade tills jag nästan mådde illa och Mattan sprang tills hon, mer eller mindre, ramlade av löpbandet. Efter detta följde ett tungt program med fokus Rectus Femoris, Vastus Medialis, Vastus Lateralis, Semimembranusus (ej en dinosaurie), Semitendinosis och Gluteus Maximus eller kort och gott baksida-, framsida lår och rumpa eller bara fotbollsmusklerna. Idag får man välja själv. Det gick grymt, synd bara att tiden på morgonen är knapp.


Nu har vi precis varit iväg och käkat lunch, jag och Ingrid och resten av lunchgänget. Wärdshuset bjöd på kycklinglassange med zucchini, purjolök och curry. Det gick mer än ner.

Tack för maten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar