måndag 11 oktober 2010

Ingen helgbloggare

Den gångna helgen var en ganska händelserik helg:
1. Jag betade av 11 timmar på Ica Lindholmen, 5 av dom ihop med Christian :)
2. Jag fredagsmös på Framnäsvägen och åt världens godaste mat!
3. Jag hade en grabbig lördagmorgon med min bil (tillbringades i tvätt- och rekondhall)
4. Jag, Kalle och Elina hade världens trevligaste lördagkväll
(Tomas och Oskar får också vara med på ett hörn) (och Christian och Rasmus för att ni kom och hämta)
5. Jag sov i bilen en stund för att jag varit en idiot och ville befria Christian från min närvaro (med det gjorde mig tydligen bara till en ännu större idiot!? :O)
6. Jag tillbringade större delen av söndagen i soffan, men även en liten del hos Christians farmor som fyllt år, grattis Rut :), och en liten del på roadtrip i fina Åkerberga.




Detta skriver jag nu för att jag uppenbarligen inte är någon helgbloggare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar