onsdag 20 oktober 2010

Mission completed

 
Patrick: Vad skulle jag göra om du plötsligt bröt foten
i ditt hårdtränande för att nå fotbollseliten i staterna (av alla ställen)?
Jag: Varför skulle jag välja staterna när Sverige erbjuder världens (nästan) bästa damfotboll?
Patrick: Pengarna. You want the money så att du kan köpa ett flådigt hus någonstans som jag kan låna när det är tråkigt väder här! (aa jo)
Jag: Aah, pengarna. Men i alla fall, du menar att du tror att jag inte skulle kunna jobba om jag bröt foten?
Patrick: Men inflammation i tungan då?
Jag: Kan fortfarande vara här, skiter i att svara i telefon bara!
Patrick: Inflammation i tungan och brutit båda armarna! (viftar med armarna som om de vore amputerade) Vad gör jag då?

Det min chef försöker säga är att han förmodligen inte skulle klara sig utan mig och att jag lyckats med mitt mission - Göra mig själv oumbärlig!



  

1 kommentar:

  1. Men thank you viccantoria. Du skulle tittat på oss istället, vi ägde Hammarby! Du missar väl inte finalen på lördag? :D

    SvaraRadera