onsdag 20 oktober 2010

Jag döper min son efter dig!

Ja Milan, det gick ju sådär.
Någonting ni kan ta med er från matchen är att ni låg bakom båda Reals mål!

Insåg igår hur skarpt jag ogillar Ronaldo. Det går ju inte att komma ifrån att han är grymt snabb och grymt teknisk. Cred för hans mål och hans assist igår men FAN vad han spelar tråkig fotboll.

Han lägger sig för ingenting och vädjar till domarn redan i fallet.2 överstegare, ja!
23 på rad, nej det ser skitlöjligt ut! Han borde fått rött kort för sin löjliga filmning om en hand i ansiktet (som egentligen träffade honom i magen). Han är en jävla cry baby som gråter i minsta motgång, jävligt manligt och att han är ful gör inte saken bättre.

Ne Ronaldo, du må ha fått många småflickors hjärtan att brinna
(även gamla flickors, mamma älskar dig) men mig kan du inte charma.
Har aldrig kunnat och kommer aldrig kunna. Det krävs en Messi för att få mig på fall!

Får se om du kan gör min kväll i kväll.
Zlatan lyckades inte igår!
How ever tänker jag döpa min son efter dig


3 kommentarer:

  1. Vickan, tycker du Messi är snygg?

    SvaraRadera
  2. Haha, ja Vickan det var jag, Fia, som skrev! Ja, jag håller med om att han är en bra spelare, men han är alltid ful!!!! men vad gör det när man är så grym på fotboll?

    SvaraRadera