måndag 19 mars 2012

Pannknack

Match igår, mot Mariehamn på Åland. Överlag en kanondag med båtresa, gemensam frukost, Skärgårdsbuffé på hemresan och så fantastisk spel på det. Fick dock ett sämre avslut på matchen - två boxande målvaktsnävar i bakhuvudet. Det gjorde bra jävla ont och blev smått illamående men det släppte rätt fort, värken höll dock i sig och gör det fortfarande. Minst två dagars vila för att låta skallen återhämta sig. Någon hjärnskakning är det nog inte, men jag var nog inte långt ifrån. Får nöja mig med min bula och ömmande huvud. Blev lagom rädd i morse när jag insåg att jag åkt till jobbet en timme för tidigt, men det berodde nog bara på allmän ofokus och inget annat.

Bjussar på "form"bilder från i lördags - Body Pumpkroppen har kommit.
Nu är det fyra dagar kvar till utbildningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar