onsdag 21 mars 2012

Bästa veckan

Den här veckan är och kommer att förbli fantastisk.

Jag hade mitt down i måndags med min minihjärnskakning men det var allt som behövdes i viloväg. Igår tog jag det förvisso också lugnt, för att vara på säkra sidan. Lugnt =  full fart på jobbet, hem till mamma och pappa för snabb middag, vidare till lilla skitkusinen Ida som fyllde 11 (11!! Hon var 2 nyss) och firande henne ihop med släkten. Efter födelsedagsfirandet var det järnet hem och städa, tvätta och sy till dagens studentskiveoutfit.

YEAH, that's what's up tonight. Stora lillasyster har studentskiva på Avenyn med tema "Det här ville jag bli när jag var liten". Jag kör på min största och enda idol från barndomen - Emil i Lönneberga. Har med mig Malin, mamma och pappa som middagssällskap. Byter sedan ut mamma och pappa mot Emil och Tomas till eftersläppet. Jag är sjukt taggad och det kommer bli askul.

Imorgon, min sista arbetsdag denna vecka, är bara en transportsträcka till fredag och resten av helgen. Måste inhandla massa mellanmål, tvätta alla träningskläder jag äger, packa väska, planera resa in till och hem från stan osv. På fredag smäller det alltså - Body Pumputbildning i dagarna tre + att det är tjejmiddag/reunion/inflyttningsfest med mitt älskade fotbollscrew fredag kväll. Inflyttningsfest för Elin som efter långt tids sökande äntligen hittat sitt eget och reunion med Eken och Fia som upplevt andra delar av världen i 14 veckor. YEPP, bästa veckan det här året, so far!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar