måndag 23 januari 2012

Dröm blir verklighet

Jag är inte den typen som tagit tag i mina drömmar, det är lättare att låta de förbli bara drömmar. Men vart fan kommer man i livet om man bara drömmer och aldrig gör? Jag bestämde att 2012 blir året jag slutar drömma, slutar önska och faktiskt tar tag i det jag vill göra. Nu tar jag mitt första kliv ut ur en dröm och in i verkligheten. Den 23 mars startar min tre dagar långa utbildning till BODYPUMPinstruktör på Les Mills. Hör och häpna folk, det är knappt att jag tror det själv, men i slutet på mars/början på april är det kanske jag som står och skriker på längst fram i salen. Jag är sjukt förväntansfull, sjukt taggad och sjukt nervös men det kan inte bli annat än bra.

6 kommentarer:

  1. FYFAN vad roligt! :D Du kommer passa som handen i handsken för detta min vän :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack Elin <3
      Ja, det kommer bli så jävla kul, sjuk taggad som sagt.

      Radera
  2. åh Viccan, vad roligt! jag ska gå i dina fotspår sen, bli zumbainstruktör eller nåt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska bli fantastiskt roligt. Och klart du ska göra din grej sen så kan du, jag och Elina starta vårt eget ;D

      Radera
  3. Fy fan vad grymt bra du kommer varaaaaa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK Anna. Fan vad jag ska köra med er, om ni skulle komma på något av passen ;)

      Radera