onsdag 5 oktober 2011

Rörd och berörd

Kom av slump över en fotoblogg igår via min käre vän Bastis blogg. Denna fotoblogg ägs av en tjej vars huvudinriktning verkar vara bröllop och man får sukta i en hel drös med pars förberedelser inför bröllopet, vigseln, mottagningarna och självaste bröllopsfotona. Hon tar alternativa bröllopsfoton, inte dessa klassiska, stela bröllopsfoton tagna i studio. Kärlek är fint och den här tjejen lyckas verkligen fånga allt - känslor, färger, ögonblick - och jag kom på mig själv sitta och böla medan jag tittade på bilderna. Parens kärlek lyser rakt genom bilderna och man känner med dom. Det är så vackert, de är så vackra. Bara genom att titta på en bild känns det som att jag är där och delar denna magiska dag med dom. Hennes foton hittar ni här, titta och njut!

Rörd och berörd kom jag till insikten - jag vill också gifta mig! Jag vill stå där, gräddbakelselik, le med hela ansiktet och ha ögonen fyllda av lyckotårar. Jag vet vem jag vill ha bredvid mig denna magiska dag, jag vet vem jag vill ha vid min sida tills döden skiljer oss åt och jag vet vem jag vill ska fota mitt bröllop (Basti såklart!!) ;).

1 kommentar:

  1. Sweet, det gör jag så gärna!
    Och ja Jenny är fantastiskt duktig! :D

    SvaraRadera