måndag 23 maj 2011

We still believe in all the things that we stood by before.

Fan vad jag älskar helg! Det finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag längtar till semestern. Helg i fyra veckor, vem fan längtar inte. Den gångna helgen var som alla andra helger, hur bra som helst! Fredagen delades till en början med sex snygga tjejer, kläder, vin, drinkar, mat och musik för att sedan avslutas ihop med tre (av dessa sex) inne på ett nyöppnat Sommar. Ett sent Maxbesök gjorde att vi missade nattbussen som går till Lindholmen, men en alldeles för snäll Tomas kom och hämtade oss i Mörby och skjutsade oss hela vägen hem till dörren. När vi klev ur bilen hemma var det ljust ute.

Lördagen var dock inte mycket att hänga i julgranen. Malin hjälpte mig att städa på morgonen, gick hem till henne och stekte korv som vi sedan dränkte i räksallad, jag blev uppplockad av Christian (äntligen hemkommen, han lämnade mig i nästan tre dagar för sina arbetskamrater, hur illa?) och vi åkte hem för somna i soffan (jag i alla fall). 14:00 var det dags för mackenpass till 20:00, hur kul som helst......
Efter jobbet bjöd Framnäsvägen på middag och bullbak men en sliten Christian och en sliten Victoria gav upp tidig och somnade hemma runt 23:00, en lördag!

Söndag bjöd på sovmorgon, ogräsrensning, match mot AIK och god middag hos mamma och pappa. Matchen är inte mycket att klaga på trots 0-2förlust. AIK är ett sjukt boll- och spelskickligt lag men vi höll jämn fart med dom hela matchen. Dock kan man inte vinna om man inte gör några mål och det är där vi har vårt problem. Det finns lite kvar att jobba på helt enkelt.

Det lät kankse inte mycket för världen, men för mig är alla helger bra helger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar