tisdag 15 februari 2011

Dags för en uppdatering, Göran?

Jag längtar hem, jag gillar "hemma". Jag vill vara hemma hela tiden just nu, hemma hos mig och Christian.

Igår fyllde vi kylskåpet och tack vare Willys klarade vi våran matbudget med god marginal. Willys är bra. Passade på att nåla upp alla gardiner när vi kom hem så nu är det i stort sätt bara att sy klart dom. Idag vankas det städning, det står sjukt mycket kartonger överallt, samt ett besök av Malleballe hoppas jag :). Göran, min och Malles jeansbeklädda gamla dagbok (typ) har saknat oss jättemycket och ligger nu i en låda och skriker efter att bli uppdaterad. Han har nämligen inte blivit nedkrafsad med strunt sedan 2005. Jeeesus (läs engelska, blir för löjligt på svenska) vad han har gått miste om saker, stackars Göran. Men om Malle nu kommer ikväll så är Görans väntan över.

Hemma

2 kommentarer: