fredag 3 december 2010

Gratis är godast

Det vankas julbord igen. Klockan 3 beger jag mig mot Häringe Slott i sällskap med Christian, Anki och Kenneth. Det är Team Wåhlin Bygg och VVS som står för festligheterna - julbord med övernattning. Man får alltså inte bara massa god julmat och sova i ett fint rum med en fin säng med en snygg kille utan även... trumvirvel... HOTELLFRUKOST. och bäst av allt - det är gratis. yes alltså!

och eftersom kaloriintaget kommer att ligga över rekommenderat var jag tvungen att göra mig av med en del nu på morgonen och vad passar då inte bättre än Marias Bodypump-pass klockan 08.30. grymt! älskar bodypump... och hatar det!

1 kommentar:

  1. Jag ska också på julbord, men inte får jag något hotellrum med en snygg kille! Nej det är dem för snåla för ;)

    SvaraRadera