tisdag 7 december 2010

Absolut ingenting och oviktiga saker

Tisdag är en bra dag, min veckan vänder på tisdagarna.
Idag, precis som alla andra tisdagar just nu, såg jag till att ha träningsbiten avklarad innan jobbet för det finns inget bättre än att komma hem och göra absolut ingenting. Idag är inget undantag. Det enda vettiga och av värde jag tänker göra ikväll är att kolla på Champions League. Som en klok Erik Hamrén sa: "Av alla oviktiga saker är fotboll den viktigaste" och jag kunde inte sagt det bättre själv. Det finns inget så oviktigt som folk lägger ner så mycket energi och hjärta i som i fotboll. Och jag kan inte annat än tacka för detta oviktiga som blivit något av det viktigaste i mitt liv.

Nu är det bara 45 minuter kvar tills jag kan gå hem och ägna mig åt absolut ingenting och oviktiga saker.
Om baka muffins hör till absolut ingenting eller oviktiga saker kanske jag bakar en plåt åt min familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar