torsdag 4 november 2010

gammal och erfaren

lagom härlig dag. mestadelen har spenderats i telefon, hektiskt disskuterande med mina kära lagkamrater. vad händer? ja, det var frågan det och inte kom vi fram till några vettiga svar. "gammal och erfaren vet bättre" lever vi efter från och med nu i alla fall och för en gångs skull känner jag mig faktist vuxen på riktigt.

något positivt med dagen:
jag och christian har bokat tid med banken för rådgivning gällande bolån. nästa fredag ska vi få vår dom och sen kan vi börja leta lägenhet på riktigt. för det har vi bestämt oss för nu, lägenhet och inte hus som vi först tänkt. ett "billigt" hus innebär förmodligen en hel del renovering, så palla?!
OCH för att inte glömma, VÄRLDENS BÄSTA SVÄGERSKA CAROLINE HAR TAGIT KÖRKORT! stoooolt som toooppen! välkommen in i gänget carolina piggelina. vi kallar oss första-första!

kopplar av för första gången idag med en kopp kardemumma/kanel-kaffe med skummad mjölk. snart väntar HIMYM, veckans höjdpunkt nästan. den här veckan vägde Champions League lite tyngre. tyngst väger lördagkvällen, den ser vi fram emot bigtime.

6 kommentarer:

  1. Det gör vi verkligen! Kommer bli niiiice :)

    SvaraRadera
  2. Eget place alltså? TUNGT med stora bokstäver, om det inte framgick.

    SvaraRadera
  3. baseball, du anar inte hur tungt det kommer bli. lyxen att aldrig behöva anpassa efter någon annan än sig själv (och christian då).

    elin, lördag var niiiice och lite till!

    SvaraRadera
  4. Haha jo, jag anar faktiskt!
    Vart satsar ni på att hamna någonstans?

    SvaraRadera
  5. i vallentuna så klart, helst så långt ut på landet som möjligt. vi ska på visning i lindholmen i helgen. :)

    SvaraRadera
  6. Hehe ja vallentuna tog jag för givet, var däri menade jag ju ;d Men okej, spännande värre, hoppas att det är något att ha!

    SvaraRadera