tisdag 12 oktober 2010

Med reklam kommer något gott

Det bar emot att gå upp imorse, speciellt när Christian sover vidare, varm och mysig.
Så jag gick upp, åt frukost och gick och la mig och sov en kvart till innan jag och Swarley drog till gymmet.

På träningsschemat stod idag 25 min intervall, biceps, triceps och axlar. ´
Nu är jag trött, trött, trött!

Jag och Carro har för övrigt kommit på världens bästa gratisträning:
10 repetitioner i två valfria övningar varje reklampaus när man tittar på TV.
TV-måndag som det var igårkväll med Biggest Looser Sverige, CSI och Lite Sällskap
så han vi få in en hel del övningar. 12 reklampauser kom vi upp i, kred till oss!
Mindre kred till TV för att det är så stört mycket reklam!!


1 kommentar:

  1. Jag ska nog börja köra på din gratisträning.
    Min fot blir bara bättre och bättre. Nu kan jag iaf gå normalt!

    SvaraRadera