torsdag 14 oktober 2010

Bara hälften kvar då

Hallå Steget!? Vågar ni inte ta er ann debatten? Lite konfliktskygga kanske?
Chefsredaktören gick precis förbi nere på parkeringen. Jag kastade mordiska blickar i nacken på henne medan hon hoppade in i bilen. Tankar som "jag borde tapetsera hennes Suv med vår lagbild" eller "jag borde bajsat i hennes baksäte" gick faktiskt inte genom mitt huvud. Hon är ganska trevligt och ansvar inte för sportdelen. Meeen, en Stegetanställd är en Stegetanställd och skit borde dom ha, i baksätet på bilen.

Har rensat papper i nästan en och en halv timme, hur kul som helst.
Jag ska nog fortsätta med det.
Eller så äter jag varma hallon och blåbär med vaniljkesella.
Kan inte bestämma mig, fan vad kluven jag är. Naaaat!
Mellis, here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar